اميد عندليب فيروزآبادي بعنوان مشاور جوان فرماندار ميبد معرفی گردید.


میبد "خبرنگار یزدفردا"فرماندار ميبد در جلسه مشاوران جوان دستگاههاي اداري ميبد كه با حضور مشاور جوان استاندار، رييس سازمان جوانان استان و هیئت همراه تشكيل شد با اشاره به اينكه نقش جوانان در تمام دوره هاي قبل و بعد از انقلاب پررنگ وبرجسته بوده است گفت:هدفمندي يارانه ها تنها راه نجات از اقتصاد بيمارما است كه دولتهاي قبلي شجاعت اجراي آن را نداشتند و مشاوران جوان دستگاهها باید هم در زمينه فرهنگ سازی و هم در زمينه اجرايی آن نقش بسزايي را ايفا كنند.
محمدرضارجايي اظهارداشت :توجه به جوانان در دولت نهم ودهم به يك باورواعتقاد قلبي در ميان دولتمردان تبديل شده است و مشاوران جوان در كنار مديران مجرب، مشكلات جوانان وجامعه را بهتر و به نحو احسن حل خواهند كرد.
فرماندار ميبد افزود:جوانان داراي استعداد و پتانسيل بالا بوده ومي توانند نقش تاثيرگذاري بر جامعه داشته باشند ونبايد اجازه داد تا دشمنان ازبرخي از اين استعدادهامانند فتنه سال گذشته سوء استفاده كنند.
درادامه اين جلسه مشاور جوان استاندار با تقدير وتشكر از استاندار يزد بعلت حمایت و توجه ويژه به گروه مشاوران جوان گفت:درحال حاضر گروه مشاوران جوان در استان یزد از جايگاه ويژه وبسيارممتازی برخوردار است ودر وضع كنوني مشاوران جوان استان بايد به پیشتازی در عرصه انجام ماموریت های اصلي گروه مشاوران جوان بپردازند.
مهدي رعد افزود:گروه مشاوران جوان حلقه گمشده مدیریت انقلاب بوده است كه با ابتکار رياست محترم جمهور وعنايت ويژه رهبر معظم انقلاب احيا گردیده و بطورقطع در تربیت مديران انقلابی نقش مؤثري را ايفا خواهد كرد.
دراين جلسه حسين پارساييان رييس سازمان جوانان استان به تشكيل كميته ساماندهي امور جوانان اشاره كرد واظهارداشت:اين كميته توسط فرمانداران هر شهرستان تشكيل شده كه پس از بررسي مشكلات جوانان آن شهرستان به رياست استاندارتشكيل جلسه داده و اين مشكلات را حل خواهد كرد.
در اين جلسه ضمن تقدير وتشكر از مشاوران جوان قبلي بخصوص آقايان علايي ويحيي زاده/ اميد عندليب فيروزآبادي بعنوان مشاور جوان فرماندار ميبد معرفی گردید.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا